A tervezési feladat két részből állt: a forgalmi telep számára kijelölt lejtős területen a DBR Metró forgalmi létesítményeinek, a kötött geometriájú vágányelrendezéshez igazodó épületeinek (kocsiszínek, műhely-karbantartó, irányítóközpont) és az Etele út felöli oldalon egy jelentős volumenű iroda-szolgáltató épületrész megtervezéséből.
Pályázatunkban az ipari részeknél a kötött geometriához alkalmazkodva, egyszerű épületeket terveztünk. Az épületek alsó, mintegy 5 méter magas szintje egységesen zöldtetővel fedett vasbeton tömeget alkot, ebből a szintből kimagasodó épületrészek (emeletszintek, felülvilágítók) pedig acél üveg kombinációban készültek.
A közfunkció a környező városszerkezet geometriájához, léptékéhez igazodott. A kereskedelmi program és az irodákat is kiszolgáló nagyszámú parkoló két nagy belmagasságú épületszintet tartalmazó (az íves behúzóvágányt áthidaló) „lepényrészbe” került. Az irodarészek pedig négy (a környező beépítés léptékéhez igazodó tömegű) egyforma toronyba és egy a telephelyet délről határoló hosszú épületbe kerültek. Fontos része volt a feladatnak a metró vezérlő épületének megfogalmazása: tervünkben ez a kiemelt épületrész a két beépítési koordináta fordulópontját képező többszintes hengeres épületbe került. Az épületeink alsó szintjeit tagoltabbra, felső részeit pedig egyszerűbbre formáltuk
2006. Országos tervpályázat. Tervezők: építész: Dobai János DLA, munkatársak: Vizdák Janka, Helfrich Szabolcs, Rózsa Péter. A később készült makett: Bajusz Csaba munkája.